Blijven proberen.... uiteindelijk lukt het

20 maart 2019 - Schoorl, Nederland

Je zou het natuurlijk een grijze dag kunnen noemen.  En wanneer je thuis, op je werk of op school bent, gaat deze woensdag de boeken in als grijze dag. Saai weer.

Toch is dat te weinig eer voor het zonnetje wat met alle macht door de wolken heen probeert te schijnen. En niet één keer, maar gewoon al een keer of 10! Hoe dapper is dat?

Lief zonnetje,  blijf het proberen! Wij aardbewoners snakken naar een dosis vitamine D. Ik zie echt dat je het probeert. Laat je nou niet ontmoedigen als het niet meteen lukt. Elke straal die ons huidje raakt maakt ons aardbewoners op deze aardkloot weer iets blijer. Hou vol, ik weet zeker dat je het ook in Maart kan! Meneer de wind is al gaan liggen, meneer de regenbui is verdwenen en ook je vijand de storm heb je al kunnen aftroeven. Die paar wolkjes laat je toch niet winnen?

Nu ben je moe en mag je bijna onder, als je plechtig beloven zal dat je morgen weer je best gaat doen. En morgen zal je de strijd winnen van het wolkendek, en vol trots onze aarde verwarmen.

Ik beloof plechtig lief zonnetje, dat ik van elke straal zal genieten en elke vitamine D in me op zal slurpen.

Tot morgen lief zonnetje!

😎

1. John:
    20 maart 2019
    Vrijdag komt hij langs 😁 denk ik...