Mullerthal - Luxemburg

21 juli 2018 - Müllerthal, Luxemburg

Vandaag zijn we naar Mullerthal watervallen geweest. Na drie kwartier rijden bleken we het voorbij te zijn gereden! Er stroomt inderdaad een riviertje en er is een bruggetje waarop je kan staan, zodat je net de watervallen niet kan zien. Toch maar naar beneden klauteren dus, we waren er nu toch.

Het verkoelende water was eigenlijk wel lekker met dit warme weer, vandaag ongeveer 31 graden. En vooruit, vanaf beneden zag het er ook best wel mooi uit, 'de waterval van Luxemburg'!!!

Zie de foto's: https://vakantie2018.reislogger.nl/foto/mullerthal-luxemburg

Video: http://vakantie2018.reislogger.nl/video

Inmiddels is het heerlijk afgekoeld hier, terug bij de tent, want we hebben 14 druppels regen gehad en 1 dreuntje onweer. Op de camping is weinig schaduw, dus dat is geen straf, even wat koeler.

Morgen pakken we het kamp weer in en vertrekken eindelijk echt naar Frankrijk!

1. Inge:
    21 juli 2018
    Daar waten wij ook, ik heb daar nog met jou geappt over naar Luxemburg komen terwijl Frank de waterval fotografeerde.
  2. Roos:
    Da's ook toevallig!😂😂
  3. John:
    Mooie omgeving hoor 😉
  4. Mama/Oma Jenny:
    22 juli 2018
    Goede morgen, lekker geslapen.de foto's zijn heel leuk mooie omgeving en de watervallen leukhe'Luca? En nu weer in pakken om naar Frankrijk te gaan. Gelukkig wat koeler of niet.Doe rustig aan en tot het volgende blog.grtjs oma,mama.
  5. Maartje:
    Ziet er lekker uit!!
  6. Roos:
    22 juli 2018
    Rond de 30 graden hier oma, in noord Frankrijk, dus goed warm. Heel slecht bereik hier en geen Wi-Fi, dus foto's moet even wachten tot de volgende camping!! We sparen ze op!! Xxx