Van tent naar appartementje

29 augustus 2018 - Thonon-les-Bains, Frankrijk

Op naar het meer van Genève,  op de camping waar we vorig jaar ook hebben gestaan. We besluiten via Zwitserland te rijden,  een geweldig mooie tocht door de bergen. Na de laatste berg, op de grens van Zwitserland,  waar we bij een drugshol een Zwitserland vignet kopen, begint het weer aardig te betrekken. In Frankrijk was het nog schitterend weer. Onderweg, verder Zwitserland in,  smerig weer met veel regen. De temperatuur daalt meteen van 29 graden naar slechts 19.

We besluiten de tent maar in de auto te laten en boeken vluchtig een appartementje. Op zich een prima appartement, schoon gelukkig. Helaas aan het spoor en de garage blijkt bij aankomst vol te zijn (laat ik daar nou nog net op gelet hebben bij het boeken, hotel met garage). De auto staat nu bij de supermarkt,  betaald parkeren en een onprettig idee,  zo onbewaakt de hele nacht. Hoewel ik de auto in het zicht van de bewakingscamera van de supermarkt garage heb gezet.

Afijn,  de bedden liggen heerlijk!

Vanavond zoeken we een goed hotelletje tussen hier en Duitsland in. Er is behoorlijk wat regen en onweer op komst.

Lekker vroeg naar bed en morgen ontbijt aan het meer van Genève!

Pics Zwitserland: https://vakantie2018.reislogger.nl/foto/10-zwitserland

Pics Thonon-les-Bains: https://vakantie2018.reislogger.nl/foto/11-thonon-les-bains

1. Mama/Oma Jenny:
    29 augustus 2018
    Hoi Rosa en Luca .jullie zitten nu droog is ook niet te doen met 19 grd in de tent en met onweer op komst nu zitten jullie tenminste binnen.En Luca vind je het nog leuk wel he' want daar is zoveel te zien en te beleven geniet er maar van .Liefs Oma,mama.Jennie.
  2. Roos:
    29 augustus 2018
    Luca heeft het heerlijk! Tot zaterdag!