Reacties
Reacties 1 - 30 van 30
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mama/Oma Jenny | Leuke foto's een mooie herinnering goed gewerkt… | 16 mrt. '19 |
| Astrid | Welkom thuis!!!! | 16 mrt. '19 |
| Kim | Even bijgelezen.. wat ziet het er allemaal prachtig… | 16 mrt. '19 |
| Mama/Oma Jenny | Wat gaat dat vlug,,ik hoop dat je genoten heb van… | 15 mrt. '19 |
| Astrid | Wauw nu al bijna voorbij...dat gaat snel. Geniet nog… | 14 mrt. '19 |
| Roos | Thx♥️ | 14 mrt. '19 |
| Frans | Geniet nog van alles, goede reis terug! | 14 mrt. '19 |
| Maartje | Geniet nog even heel erg lieverd! Zo heerlijk om met… | 14 mrt. '19 |
| Roos | Haha hetty, das ook heerlijk!! Vandaag weer gedaan😄 | 14 mrt. '19 |
| Roos | De punten zijn binnen Vera!! | 14 mrt. '19 |
| Vera | Dat was op het nippertje .wat een slechte wedstrijd.… | 13 mrt. '19 |
| Sandra | Ik weet wel zeker dat jij er het beste bij ligt want… | 13 mrt. '19 |
| Hetty | Geen commentaar 🙈🙊😘 | 13 mrt. '19 |
| Hetty | Dat terras zitten dat vind ik een heeeelll goed idee,… | 13 mrt. '19 |
| Roos | Allerlei fantastische vegetarische super gezonde gerechten!… | 13 mrt. '19 |
| Rob gootjes | Wat is goddelijk avondeten? Iets specifiek Spaans… | 13 mrt. '19 |
| John | Hihi leuk vriendje hoor 😉 | 12 mrt. '19 |
| Roos | Thx! Het gaat gelukkig iets beter!!♥️ | 11 mrt. '19 |
| Frans | Klinkt goed! Beterschap!! | 11 mrt. '19 |
| Inge | Beterschap! | 11 mrt. '19 |
| Maartje | Jezus, dat ziet er heerlijk uit! You go Girl!! ❤️❤️❤️ | 10 mrt. '19 |
| Kim | Bijna.. nee oké gewoon jaloers dus. Klinkt goed allemaal… | 10 mrt. '19 |
| Astrid | Ooooo lekker hoor!!!! | 10 mrt. '19 |
| Hetty | Wat een leuke ervaring dit gebeuren, top, denk dat… | 9 mrt. '19 |
| Inge | Dat ziet er mooi uit! Heb je lekker gegeten? | 9 mrt. '19 |
| Vera | Lekker relaxen roos. Xxx | 8 mrt. '19 |
| John | Heel veel plezier, de komende dagen 😉 | 8 mrt. '19 |
| Sandra | Wauwwww mooi hoor. Geniet ervan xxx | 8 mrt. '19 |
| Hetty | Ziet er super relaxed uit, geniet ervan😘 | 8 mrt. '19 |
| Kim | 🤗 geniet en slaap lekker straks 😘 | 8 mrt. '19 |


- Mama/Oma Jenny: Leuke foto's een mooie…
- Astrid: Welkom thuis!!!!
- Kim: Even bijgelezen.. wat ziet…
- Mama/Oma Jenny: Wat gaat dat vlug,,ik hoop…
- Astrid: Wauw nu al bijna voorbij...dat…
Alle reacties »