Prijsvraag

21 februari 2019 - Groet, Nederland

Helemaal vergeten,  met bonusdochter zagen we dit tijdens het wandelen:

20190219_112518

Ter hoogte van de illegale-voeder-potrest-plek bloedsporen in het gras. Uiteraard hebben bonusdochter en ik een verklaring verzonnen voor dit vers rode, nog bijna warme, spoor van dierlijk onheil.... Maar wellicht heeft iemand een top fantasie en komt er nog een veel betere versie?

De vos die een haas vangt is al bedacht en iets met een beftekkel ook.... Ik ben benieuwd naar de fantasie en/of kennis van de trouwe lezers!

De beste reactie.... etc!

Have fun!

Haha! Briljant John!!
  5. Arwen:
    22 februari 2019
    Het was een dubbel-bultige drommedaris ( en nee dat is geen kameel, maar gewoon een gehandicapte drommedaris). En deze werd niet aangevallen...

Laten we bij het begin beginnen...

Een vriendelijke, misschien iets te dikke wandelaar rustte even uit. Maar ze was zo moe dat ze door haar knieën zakte. Na een paar uur werd ze pas gevonden door de dubbelbultige reddings drommedaris. De behulpzame drommedaris hielp de wandelaar overeind en vervolgens op zijn rug tussen zijn bulten. Maar voordat de dubbelbultige reddings drommedaris een stap kon zetten zakte hij weer in onder het gewicht van de wandelaar. Dus daar lagen ze dan, de dikke wandelaar en de dubbelbultige reddings drommedaris, geen van beide kon opstaan en geen van beide kon voor hulp zoeken. Uiteindelijk werden ze wel gevonden maar dan door een vos... Wat de vos met hen deed kunt uw zelf wel gokken. Maar het verhaal is nog niet afgelopen. Een tijdje later op dezelfde plek als waar de vos het arme duo had opgegeten, liep een nieuw vreemd duo... En gelukkig voor dit duo was geen van hen een iets te dikke wandelaar (in het wild ook wel een Rollade genoemd). Het nieuwe duo had nog meer geluk! Ze zaten de sporen die de vos en het andere duo hadden achter gelaten op tijd, en stapte er dus niet in.
    Eind goed al goed...
    And they lived happily ever after...
    The End.
    Fin.
  6. Roos:
    Wauw!!! Arwen, fantastisch!!♥️♥️♥️
  7. Sandra:
    Duh... het gaat om taxes, taxes, taxes. Bregman en Carlson hebben het hier uitgevochten. Niet voor de camera natuurlijk, maar op een veilige plek die zou wijzen op de dubbelbultige reddingsdrommedaris.
  8. Roos:
    😁♥️♥️♥️😁
  9. Inge:
    Een mix van uitwerpselen en bloed. Duidelijk weer een geval van onprofessioneel bijvoederen resulterend in bloedende anusjes bij de grote grazers.
  10. Roos:
    😎😎😎🤔🙂
  11. Kim:
    Een ongestelde vos?
  12. Roos:
    Hahaha! Briljant Kim!!
  13. Roos:
    3 maart 2019
    En de winnaar is natuurlijk mijn lieve bonusdochter ♥️
    Je prijs volgt, iets met puur....