Nieuwe schoenen door springende scheen

15 februari 2019 - Almere, Nederland

De volgende dag wandelen, wat een geweldig prachtig weer was het vandaag!! Daar krijg je zelfs half februari lentekriebels van,  toch?

Je mag het niet zeggen, laat staan denken, maar dit kleine beetje genot van het opwarmen van de aarde weet ik zeker te waarderen.

Vitamine D doet wonderen met de mens, dus als alles een reden heeft..... heeft Nederland misschien toch een trendsetters positie gecreëerd, door bij lange na de klimaatafspraken niet te halen.... een Johan Cruijffje op deze lente avond: elk nadeel heb z'n voordeel.

Afijn, al wandelend, genietend van een strak blauwe lucht, kale winterse bomen en puffende mensen in dikke winterjassen realiseerde ik me dat mijn scheenbeen toch wat vervelende blessure-achtige trekken begon te vertonen. Ahum, what to do?

Een belletje met de fysio leerde mij dat het een springscheen heet. Ja ja, ze verzinnen de meest creatieve benaming voor elk pijntje in het menselijk lichaam. Vrij eenvoudig op te lossen,  nieuwe hardloop schoenen met betere vering én uiteraard een paar behandelingen fysio (want ja,  ook bij de fysio moet brood op de plank springen... euh ik bedoel komen!!

20190215_124349Nieuwe hardloopschoenen

1. Astrid:
    15 februari 2019
    Passend bij de rest van je outfit!!
  2. Roos:
    Uiteraard Astrid😎😎🎈